מכרה המדוזות

מאת: שי שניידר 

 

רקע לסיפור: יום אחד יצאו הגמדים מעיר האבן ויצאו למכרה הקריסטלים כדי שהמלך יוכל לשלם לעבדים כדי שישפצו ויבנו את העיר מחדש ובהרבה יותר יפה משהייתה. הגמדים לקחו את כלי העבודה, אוכל וכל מה שהם היו צריכים. הגמדים הגיעו למכרה הם נכנסו לקחו

את כל העבודה שלהם והתחילו לעבוד. בלילה כשהם הקימו אוהלים והלכו לישון תקפו אותם מדוזות רשעיות והפכו כמעת את כולם לאבן, רק אחד הצליח לשרוד {אולי יותר} והוא ברח משם. שמו היה היוו. היוו  הגיע למלך וסיפר לו מה קרה המלך דן עם יועציו והם אמרו לו שכדי לו לארגן שתי אנשים אמיצים ושמוכנים לצאת למכרה. המלך שלך שליחים לממלכות שונות ובהם היה כתוב: "מי שמוכן לסכן את חייו, להילחם במדוזות ולהציל את הגמדים השבויים, כל מי שישחרר את הגמדים יזכה ב-1000 פ"ז  לכל אחד, כל מי שירצה להציל את הגמדים שיבוא לעיר האבן". המון אלפים, גמדים, בני אדם, אורקים ואפילו טרולים . בחנו את כל הגזעים למיניהם ורק כמה מהם עברו:

אתם אמורים להכין לעצמכם דמויות.

 

המלך ארז להם ציוד ,אוכל ואת כל מה שהיו צריכים, אמר להם בהצלחה והם יצאו לדרך…………

 

הסיפור: לאחר שלושה ימים של מחשבות מה יקרה להם {הלוחם והקוסמת} הם יצאו לדרך. הם הלכו עברו הרים ונהרות וגם אחרי כמה קרבות טובים הם הגיעו למכרה שם הם הלכו וראו את המדוזות מחזיקות את הגמדים המסכנים בכלא מברזל. ועכשיו תור השחקנים להחליט מה קורה...

 

ביום הראשון: הם צריכים לצאת למסע, ויש עוד אפשרות אחת לבקש מהגמד עזרה ולשאול מה קרה ועוד כל מיני שאלות הוא יענה לכם: "אני לא זוכר הרבה אני זוכר שהם תקפו אותנו והם לקחו את האחרים בשבי זה היה כל כך מהר שאני בקושי זוכר. זה מה שאני יודע".

 

ושם אתם פוגשים שתי גמדים יש לכם שתי אפשרויות: או לתקוף אותם או לדבר אתם ואז הם יצטרפו אליכם. אם השחקנים יבחרו לדבר אתם אז הם ילכו אתכם וידריכו אתכם במערה {מכרה}.

 

אתם תלכו יום שלם ותצטרכו לנוח להקים מחנה אם לא אז לקוסמים לא יהיה כוח והלוחמים יהיו מותשים ויתקפו אתכם ציקלופ אחד. אם תלכו לשון לא יקרה כלום.

 

בבוקר שקמתם אם לא המשכתם בלילה אז תלכו ותגיעו למכרה. תכנסו ותראו שם שני מעברים אחד לימין ואחד לשמאל. השמאלי יוביל אתכם לעכביש ענק  שתצטרכו להרוג אותו כדי להגיע אל הקיר.

 

הימני יוביל אתכם לקיר שאליו מאבן חצובה ותצטרכו למשש את הקירות עד שתיגעו באבן שתפתח את הקיר לשתים ותראו שם חמש מדוזות ואת הכלובים ששם הגמדים מוחזקים, כולם מאבן ורק אחרי שהורגים את המדוזות הם משתחררים. 

 

כאשר אתם הורגים אותם אתם מוצאים שתי חפצים:

1.      טבעת כאשר משפשפים אותה יוצא  זומבי שנלחם למענך + מזל 1

2.      מגן זהב בצורת כוכב נותן 13+ מגן

ו17 פ"ז.

 

אחרי ששחררת את הגמדים אתם הולכים לכפר ולמלך והוא נותן לכם את הפרס שמגיע לכם וכולם הריעו לכם.

 

סוף.

אין להעתיק או לשכפל……… סתם!!